Darujte zdraví a krásu
Kvalitní kosmetika je mezi dárky skutečným evergreenem a ocení ji opravdu každý, ženy i muži. Proč je kosmetika tak skvělým dárkem, který není jen formální, ale dokáže být opravdu užitečný? A podle jakých parametrů jí vybírat?
Kosmetika nejen pro ženy
Ženy se zkrášlují od pradávna a ani dlouhá staletí na tom nic nezměnila. Kosmetika hraje v tomto ohledu velmi důležitou roli, dává ženám pocit krásy a sebevědomí. Je prokázáno, že ženy, které o sebe pečují, jsou v pracovních jednáních úspěšnější. Kosmetika hraje v tomto ohledu velmi důležitou roli, stejně důležitou jako oblečení a další módní doplňky.
Už dávno ale neplatí (a vlastně to tak úplně neplatilo ani v minulosti), že mužů se kosmetika netýká. Muži dnes používají kosmetiku stejně pravidelně jako ženy a kosmetické společnosti jsou si toho velmi dobře vědomy. Nabídka kosmetiky pro muže je prakticky stejně široká jako té pro ženy.
Kosmetika pro zdraví
Úkolem kosmetiky však není pouze dávat krásu, stejně tak může poskytovat lidskému tělu i péči o jeho zdraví. Kosmetika všeho druhu tak nyní často obsahuje i zdraví prospěšné či vyživující složky. Darováním kosmetiky tak nedáváte najevo, že vám jde pouze o vzhled obdarované nebo obdarovaného, nýbrž i o jeho zdraví.
TIP: Zdravotnické potřeby
Jak kosmetiku vybírat
Vybírat budete samozřejmě takovou kosmetiku, o které víte, že jí dotyčná či dotyčný využije. Mýdla, sprchové gely či šampony se týkají asi každého ale laky na nehty, oční stíny apod. už by měly směřovat jen tam, kde najdou uplatnění.
Při výběru se také vyplatí dávat pozor na složení, trendem je dnes kosmetika přírodní, vyrobená z přírodních ingrediencí bez použití většího než nezbytně nutného množství syntetických sloučenin, což je pozitivní zpráva nejen pro naše tělo, ale také pro planetu, neboť jde o ekologické řešení. Z pohledu ceny je výhodné koukat po slevových akcí jako jsou např. slevové kupony Krasa, nebo se poohlédnout po akcích klasických obchodů a řetězců, např. v Globus akčním letáku.
Zdroj obrázku:
nelen / Shutterstock.com